onsdag 11. mai 2011

Ny hageurne fra Fretex:)

 

I går var jeg innom Fretex på jakt etter noe jeg kunne bruke utendørs.......
og rett ved inngangen hørte jeg " Haloooo" og jeg snudde meg brått og fikk
øye på en stor kobberpotte av noe slag..
med nydelige håndtak og et løvehode påhver side........

 

Prisene på Fretex har godt litt vel mye opp synes jeg, og når jeg finner
noe, er det som regel litt dyrt... Men denne kostet rett over 100 lappen:))) og
det synes jeg var billig:)

 

Jeg er ikke så glad i kobber og messing........så jeg ser mer på formen når jeg
shopper i bruktbutikkene. Kansje blir denne hvit eller kansje blir den i zinkfarge....
Jeg googlet den nå i kveld, og i en nettbutikk selges den for 695,-
Det er visst en koksbøtte dette, men tror den blir fin med sommerplanter i:o))
..........så snart går turen til Plantasjen igjen:)))

Ha en fin kveld og nydelig torsdag!
 
 

3 kommentarer:

Shabbylishious sa...

Den var smellfin! Vet ikke om jeg hadde hatt hjerte til å gjøre noe med den, men hvis tror jeg ville gått for sink.

Knallfin den kjøkkenhagen du har i gang. Men oj oj de arkitektene du har på buen. Det blir for mye med bare en til og med. Disse dekker fort 4x4 meter og vokser ekstremt fort så du måtte gå med saksa morgen middag og kveld. En humle plante på hver siden vil duge mer enn nok. Hvilke Clematis har du plantet ned der? Noen er jo moderate i veksten mens andre blir også ekstremt store. Hvis det er en viticella, patens eller jackmanii hybrid så går det bra, er det alpina,atragene eller macrophylla så blir det ikke mulig å gå igjennom portalen de blir nemlig nesten like store som arkitekten. Mulig du vet dette fra før, men det skadet ikke å tipse om det hvis du ikke viste tenkte jeg. :)

Fru R. sa...

Den var bare råfin !!!

Nanne sa...

De bøttene er fine. jeg har en liten en, akkurat passe til en blomsterpotte. Den har jeg kjøpt på loppemarked i Nederland. Men så var det å pusse da........Skjønner godt behovet for å å male..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...