lørdag 30. juli 2011

Hageportal nr 2 er på plass ;)

 

God kveld i stua eller hvor du måtte befinne deg:)
Nå er det kommet på plass en hageportal til........hadde egentlig tenkt
å vente til over helga siden vi har vært på jobb begge i hele dag, men nyskjerrigheten
tok overhånd (igjen) så jeg måtte bare pakke opp for å se:o))

 

Men, mannen som tilfeldig sto ved siden......ville montere den:))
Hmm, kjenner jeg får litt vondt - som utsetter han for så mye monteringsarbeid
etter all den shoppingen min:)
Men, men.....:))
Han fikk god hjelp av yngste sønn i kveld, for det var et himla arbeid....
Skjønner ikke at det går an å få en slik portal i såååå mange små biter:))

 

Det eneste som kom i et stort stykke var porten:))

Åh, nå er jeg skikkelig fornøyd:) 
og gleder meg såååååå til jeg får blomsterkasser på hver side med noen
flotte klatreplanter:)

Dagene blir lange her i heimen for tiden, så igjen blir det kveldsbilder...

Mens gutta monterte - dillet jeg med min nye kabeltrommel:)

 

På " Lille interiør & barneklær " så jeg denne nydelige koppen i går........
og i dag på vei hjem fra jobb MÅTTE jeg bare innom å kjøpe den. Jeg fant ut
at det " buret" med hønsenetting kunne flytte til en annen plass, og da ha en
spansk margeritt i denne koppen på kabeltrommelen:)))

 

Var innom Kid og kjøpte 2 knagger, men den ene gikk i to da jeg skulle
skru den fast.... så " In the garden" for ligge ( stå ) litt på vent....
Skiltet, hjertet og lykta er fra Lille interiør...De har sååå mye fint der så du kan
tro jeg koser meg i den butikken;)

 

Kabeltrommelen er noe av det flotteste bordet jeg har hatt utendørs:))
- var ei som nevnte skruer.........
Jeg kan fortelle at det er et stort hull på midten og 4 store bolter/skruer på
platen, men alt er skjult under brikken - passet akkurat:))

Seteputene jeg sydde til benken er på utlån.........så da får disse pynteputene
gjøre den nytten inn til videre:))

 

Nei, nå tar jeg kvelden.......... med beina på bordet:))
Helt perfekt fotavlaster denne trommelen:o))

ØNSKER DERE ALLE EN FORTSATT GOD HELG !!!

5 kommentarer:

Monica sa...

Det er alltid så masse fint å se på her hos deg! :) Ha en fin kveld!

1001ting sa...

Koselig og kreativt hos deg som alltid.
Hvordan har du fått kabeltrommelen så ren og pen? Jeg har en på hand, men den er veldig grå av vær og vind, har helst ikke lyst til å male den.
Ha en fin dag!

Hjertedamas blogg sa...

Den portalen med port er lekker. Hvordan får jeg tak i en sånn? Kunne vært kjekt å ha hjemme:DDDD Og kabel-trommel-bordet er nydelig.. Et aldri så litet tips er å sette små hjul med brems på den:DDDD Da kommer den opp fra bakken/ gulvet, så den ikke blir ståendes i vann:DDDD Vedr TV, he-he. Her på campen har vi tre kanaler..... NRK1,2,3:DDDDDDD Ikke så mye å velge mellom. Men i og med at nettet er så elendig, så er det greit å ha noe å roe seg ned på om kvelden. Roe,og roe, fru Blom. har ikke vært så mye av de siste ukene, for å si det sånn. Klemz klemz i varmen fra grethe som sitter i skyggen hele dagen

Havfruen sa...

KNALL:)) Tenker det blir råfint med blomsterkasser på sidene:)
Nyt søndagen, klem fra meg:)

Beate sa...

Så fin portal
Herlig stemning på verandaen hos deg!

Klem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...