onsdag 25. januar 2012

Tid for hjem.........og oppussing:)

 

Tid for hjem på tv2 er et av programmene jeg MÅ ha med meg........
- og i går i sluttspurten av programmet "skvatt" plutselig soverommet vårt frem:o))
Og vi som har en skjerm på 1,5 x 2 meter, ble det jo litt voldsomt:)
Vet ikke helt hva jeg sa, og kaffen gikk liksom på tverke nedover halsen hihi:)
Men så moro da:o))

HER kan du se andre bidrag til " Folkets interiørtips"
eller sende inn selv om du har noe du har laget.

 

I morgen starter oppussing av datarommet til sønnen.........og jeg gleder 
meg som en unge:o)
Tak, vegger og gulv skal males.......Nye kontorpulter, reoler
og hyller skal på plass.
Og jeg skal love dere at jeg skal ta et FØR & NÅ bilde:o))

Jeg har også et miniprosjekt med garnøstene mine........Var innom Skeidar
idag og fikk med meg 5 hvite kurver i forskjellige størrelser, må bare fundere litt på om de
skal henge eller stå:o))

Ellers har jeg lekt meg noe veldig i dag i redigeringsprogrammer.......

 

Skal lage logo til et nystartet firma her i Kr.Sand.........Har laget 7
forskjellige i dag ( 4 av de skimtes over her) som skal til videre vurdering:)
Morsomt morsomt:o))

Men nå er det kvelden.......og tid for sofa, chips og cola:))

HA EN FIN KVELD!  det som er igjen.......
Og en FLOTT TORSDAG!

9 kommentarer:

Drømmehuset mitt sa...

Hei så gøy at soverommet deres dukket opp i tid for hjem. Det er foresten et av mine favorittprogram også.

God natt til deg

Man tager hva man haver sa...

Jeg elsker tid for hjem og har det fast på opptak her i tilfelle jeg ikke får det med meg. Jeg fikk ikke med meg bidraget ditt, for jeg er litt dim på synet etter en øyeoperasjon. Mulig jeg hadde syntes det var noe kjent om jeg hadde sett skikkelig. :) Det som gjør Tid for hjem ekstra moro er jo at det er i Bergen det foregår, vi prøver å finne ut hvor det kan være og så kan det jo hende vi kjenner dem som er med. Einaren f.eks vokste opp rett borti gaten og jeg var kjæreste med storebroren hans da jeg var 14-15. Vi var faktisk sammen fryktelig lenge, nesten 3 uker tror jeg det var.

Ha en fin dag Janne

Klem

Daisys home sa...

Grattis så morro da og få vist soverommet på tv.
Skjønner det jo godt da for dette er jo utrolig sjarmerende og fint:)
Følger dette programmet og vakre hjem på kanal 5. Må ha med meg disse og sluker formelig alt av ideer som virker interesant.
Her blåser det noe forferdelig idag,rene snøstormen.Formen laber igjen hos meg, så koser meg inne med pc akurat nå.
Bli spennende å se hva du har funnet på med kontorløsning...gledes:)
Ha en finfin dag
Klem Sissel

Daisys home sa...

P.s Forresten du som er så flink på pc, lager du header?
Skulle så gjerne hatt ny header på bloggen min, får den ikke større, så aner ikke hva jeg gjør feil.Blir så lei, når en blir plaget og ikke kan så mye data...D:)
Bare et spørsmål altså?

Linda sa...

Så gøy at ditt soverom ble vist!
Gleder meg å se ditt neste oppussingsprosjekt :)

LadyLaLaura sa...

Næææ så gøy da :) soverommet på tvn :)Men det er nå ikke så rart at det dukker opp der, for du er jo så flink at åh! Tenk at nå har du et berømt soverom hihi :) Lykke til med oppussinga, gleder meg til å se før og etter bilder :) håper på masse inspirasjon til jeg skal male og styre her ;) Ha en super kveld videre
stooor klem

Maya sa...

Så moro da!!!

Det programmet syns jeg er herlig også, masse tips og inspirasjon!

Blir spennende å se dine neste prosjekter ta form :)

Wood and rose sa...

Jeg hyla til Gubben på tirsdag, at "Neimen, se der!!! Hu som eier det soverommet blogger jeg med!!!!" . Sengegjerdet er såpass spesielt at jeg kjente det igjen. sikkert fordi jeg digger det så rått, he-he. Jeg får gå inn å ta en titt på hva det går ut på. Alltid på jakt etter nye idèer som jeg kan jobbe videre med, så det passer meg og mitt. Lykke til med oppussing og logoer. Grethe

Caroline sa...

Oi,oi...det var jo stas at bilde av soverommet deres dukket opp!
Det er jo virkelig flott da:)
Spennende ting du har på gang,både med garnet og redigeringen;)
Ønsker deg en god helg Janne!
Klem Caroline

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...