torsdag 26. juli 2012

Da har jeg trukket ut en vinner - eller fem

 

HiHi...i det jeg skulle poste innlegget, så fant jeg ut at jeg gir
en overraskelse gave til dere alle som ville være med på
min lille gjettekonkurranse:))
Var jo bare 5 stk:))
 
Men først fikk jeg hjelp av Random til å trekke ut en av de to
som hadde riktig svar - synes den skal få en ekstra ekstra gave:))

Den ene svarte " korridor " og den andre " sykehus " 
og begge er jo riktig da bilde er tatt i korridoren på sykehuset 
i Kr.Sand.

 

Bilde til venstre er altså mitt " kunst " bilde:)
Jeg hadde ikke noe bedre bilde enn det til høyre for å vise dere
hvordan det ser ut rundt..
Jeg har rett og slett tatt bilde av gulvet og gjendskinnet av gardiner og vindu:))

Vel, da ble det Tovepia som Random trekte ut:)
Du får en overraskelse + et gavekort:)
Gratulerer til deg!

Men siden alle vant, så må alle sende meg adressen deres, så skal jeg få
sendt en overraskelsepakke:)))

 

Som dere sikkert så på det ene bilde, så har de pyntet med
gåsunger....og da ble det et lite kunstbilde av de også:)))
Mye moro en kan finne på med et fotoapparat....

Sønnen ble skrevet ut i går, så nå får en krysse fingre og tær
på at han holder seg borte derfra:o)

Ha en fin fin kveld dere!
 



9 kommentarer:

Man tager hva man haver sa...

Du skjønne Janne, finnes ikke noen som er mer gavmild enn deg. :) Jeg hadde aldri kommet på at det var en sykehuskorridor, så egentlig fortjener jeg jo overhodet ingen premie.

Min adresse har du kanskje allerede?

Stor klem til deg

Man tager hva man haver sa...

PS. Håper inderlig sønnen din slipper flere turer til sykehuset med det første.

Klem klem

Inspirert sa...

Oi, det hadde jeg aldri gjettet, bra gjort av de andre to. Du er veldig flink med fotoredigering, er det Photoshop du bruker? Får mange fine ideer fra deg til mitt nye hus. Har blandt annet laget en pose-pose :-)
Min adresse er Therese Ven, Undelstadveien 54A, 1387 Asker.
Tusen takk og fortsatt god sommer!

Tovepia sa...

Det beste med dette, var å høre at sønnen din ble skrevet ut!!
..i neste omgang var det jo utrolig artig å vinne:))
Nattaklem fra mæ;)

Edny sine puslerier sa...

Da gjettet jeg riktig;) Har sett en del sykehuskorridorer, så det var det eneste bildet kunne minne meg om;)
Så spennende med overraskelse! Og så bra at sønnen din ble skrevet ut;) Får krysse fingrene for at det går bra fremover!

Edny Raknes Reiten
6475 Midsund

Anonym sa...

Oii:)) Hehe dette var utrolig kjekt Janne :D du er utrolig snill :)) da eg hadde sendt svaret ditt og leste videre på siden tenkte eg faktisk sykehuset, siden du har vert der med din sønn :( håper virkelig han slipper fler sykehusopphold nå!

Min addresse er:

Sandra Eide
Valderhaug 72
5363 ågotnes

Anonym sa...

Det er valderhaug 71! :S
Ønsker dere en fortsatt fin sommer :))

liven sa...

Heisann
Hadde ikke en ide om hva dette var jeg....
og tusen takk for handel, og tusen takk for gaven !!
Nydelige saker som skal få plass på kjøkkenet mitt...du er bare kjempeflink.
Kommer et innlegg senere med litt reklame for deg :)

ha en fin dag!

Tino sa...

Så gøy, gratulerer til heldige vinnere!
Får håpe det går bra med sønnen.
Ha en fin dag!
Klem T

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...