lørdag 25. mars 2017

Serviettholder med rom for krydder......

 

Har laget litt forskjellige serviettholdere i det siste....og i dag tror jeg at
jeg har fått peilet meg inn på den perfekte:))))
"alt i boks":)))

 

Tenkte det var litt greit å ha servietter, krydder og gjerne
tannpirker samlet "på et fat":)
Jeg ble iallefall veldig fornøyd med denne utgaven..:))

 

Og betonghjerte ble prikken over i`n:))

 

Dagens utsikt fra hobbyrommet:)))
Nesten sommerfølelse............har vært ute en tur i haven, og det er litt
småkaldt i skyggen..men snart er det sommertid - tror vi skal stille klokka i natt:o))

ØNSKER ALLE EI GOD HELG!!
 

1 kommentar:

Barwitzki sa...

Detter er veldig hyggelig, kan tenker meg veldig god i kaffeen...
nydelig med hjertenstein... kos deg. Ha riktig god søndag.
Hilsen fra Viola

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...