tirsdag 4. april 2017

Bjørketapet og magnetmaling:))

 

Nå blir det for det meste hagearbeid eller iallefall hageplanlegging....som
gjelder, men litt kreativitet blir det i rykk å napp:)))

For noen dager siden fikk jeg en idè om å lage noe med bjørketapet....det var
bare det å finne den tapeten:))
- fant den i dag når jeg ble med mannen på shopping
- i en Rusta butikk:o))))

Magnetmalingen har stått på vent noen dager til bl.a. dette formålet:))

 

Ett trestykke ble tapensert, så saget jeg av noen biter fra ei list som jeg limte
og skrudde sammen slik at jeg fikk en liten
 hylle over nøkkelkrokene..
Hyllene er skrudd fast fra baksiden..
Hyllene fikk magnetmaling på seg og med kun ett strøk så
funket dette superbra!:)

 

Var veldig spendt på denne magnetmalingen men nå som jeg vet
å god den er, så blir det nok flere små prosjekter vil jeg tro på en vakker
regnværsdag:))))

 

Greit å kunne skrive små korte beskjeder i nærheten av bilnøklene
f.eks:)) av erfaring blir huskelappene glemt om de ligger på
kjøkkenbenken eller henger for lenge på oppslagstavla i kjøkkenet - det blir
litt sånn at "en ikke ser skogen for bare trær":))))

 

I går fikk jeg rensket og fyllt på vann i hagedammen:))))
Koiene (5stk) har svømt rundt nede i kjelleren i vinter, men nå er det
klart for nye eventyr.......:o)))
Fikk også rensket i alle pallekarmene i hagen og på verandaen...så nå
gjenstår det bare litt planlegging på hva slags planter som skal rundt omkring..
- 20 sekker med jord kjøpte jeg i går...:)
 - en ting er i allefall sikkert og det er poteter i den ene doble pallekarmen..

Vell vell, deilig tid vi har i møte:))

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...